16 Haziran 2015 Salı

Bilinmeyen Numaraları Tek Tuş İle Öğrenin!

Bilinmeyen numara sorgulama... Mobil "numara sorgulama" sistemi web ortamına uyarlandı...
Bursa'da Yazılımcı Harun Budun, dünya genelinde yaygın şekilde kullanılan, bilinmeyen numaranın kime ait olduğunu gösteren mobil telefon uygulamasının web versiyonunu ücretsiz olarak hizmete sundu.

Yazılımcı Harun Budun yaptığı açıklamada; "Dünyanın pek çok ülkesinde, özellikle Avrupa'da ve son yıllarda ülkemizde yaygın olarak kullanılan uygulamayı telefonuma yükleyerek rehberimi uygulama ile paylaşmak istemedim. Ancak beni arayan numaraların da kime ait olduğunu bilmek istiyordum. Bu nedenle aklıma bunun web versiyonunu yapmak geldi. Yoğun bir çalışmayla siteyi geliştirdim ve internet kullanıcılarının hizmetine sundum. Benim geliştirdiğim, 'www.beniarayankim.com' adresli web sitesi üzerinden isteyenler kime ait olduğunu merak ettikleri telefon numaralarını internet üzerinden güvenle sorgulayabilir. Kendi rehberlerindeki numaralarını ise sisteme dahil etmemiş oluyorlar. Sitemiz sayesinde vatandaşlar merak ettikleri telefon numaralarını internet üzerinden öğrenebilir." dedi.

Uygulamanın herkese açık olduğuna işaret eden Budun, bu arama uygulamasının web versiyonunu hayata geçirmesinde herhangi yasal bir engel olmadığını belirtti.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger