22 Ekim 2009 Perşembe

GİZLİ YARA

gizli bir yara sevgimiz
söyleme gülüm kimseye
leyladan mecnundan beteriz
meleğim dillere düşmeyelim

leyladan mecnundan beteriz
meleğim söyleme kimseye
dillere düşmeyelim

sen benim yaban gül dalım
bağrımın yarası sevdalım
ayrılık olmasın güllerim solmasın

söyleme dağlara söyleme yollara
kimsenin diline düşmeyelim

söyleme dağlara söyleme yollara
kimsenin diline düşmeyelim

bir günüm senin le bir ömür
bilki bu beden sensiz ölür aaaağ

al beni koynuna ayrılık yolun da
bir daha düşmeyelim
al beni koynuna hasretim ben sana
ayrılık yoluna bir daha düşmeyelim

sen benim yaban gül dalım
bağrımın yarası sevdalım
ayrılık olmasın güllerim solmasın

söyleme dağlara söyleme yollara
kimsenin diline düşmeyelim

söyleme dağlara söyleme yollara
kimsenin diline düşmeyelim

(şiir kısmı)

seni ben hüzünlü şarkılarda
umutsusuz yarınlar da aradım
bu kara sevdamı kime anlatayım
analatamam ki! kınarlar bizi
hor görürler öylesine çaresizim ki...
bir yanım da sen, bir yanımda yuvam
biliyorum biliyorum dönmeliyim
bağrıma taş basıp
seni ter etmeliyim
elveda güzel kız
bu yaramız heep gizli kalsın
söyleme kimseye
söyleme dağlara söyleme taşlara söyleme
hiçç kimseye......

MUTLAKA DİNLEYİN...

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger