28 Mayıs 2013 Salı

2013 Yaz Sezonunda Başlayacak Diziler

2013 Yaz Sezonunda Başlayacak Diziler;
2013 Yaz Sezonunda Başlayacak DizilerYaban Çiçeği

Kanal D'nin bu yaz yayınlayacağı "Yaban Çiçeği" dizisinin başrolleri; Yağmur Tanrısevsin ve Kerem Bursin.

Dizinin Haziran ayında yayına girmesi bekleniyor.


Kahireli Palas

Kahireli Palas Dizisi Haziran’da Fox Tv'de günlük olarak yayınlanacak.

Doksanlar

90'lı yılları anlatan çok eglenceli bir dizi geliyor.

Doksanlar Atv ekranlarında yayınlanacak.

Doksanlar Oyuncuları; Açelya Akkoyun, Beste Bereket, Zeynep Anıl Tandıran, Erkan Köse, Derya Şensoy, Gamze Özalan, Esra Dermancıoğlu, Pelin Öztekin, Hande Soral, Deniz Oral, Arif Erkin Güzelbeyoğlu, Ümir Erdim, Renan Bilek

Güzel ve Çirkin

Naz Elmas'ın başrolünde olacağı "Güzel ve Çirkin" dizisinin çekimlerine başlandı. Dizinin Temmuz sonu Kanal D'de ekrana gelmesi bekleniyor.

Rakun

Yunus Günce ve Hasan Yalnızoğlu'nun başrol olarak yer aldığı ve dövüş sahneleriyle dolu "Rakun"dizisinin yaz sezonunda Fox tv’de ekrana gelmesi bekleniyor.

Benim Hala Umudum Var

Berk Atay’ın başrollerinde olacağı "Benim Hala Umudum Var" dizisinin çekimlerine Haziran sonu başlanması bekleniyor. Dizinin Ağustos ayında ekrana gelmesi bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger