31 Mart 2014 Pazartesi

Çanakkale Özgürlük dedi

Çanakkale’de resmi olmayan sonuçlara göre CHP'li Ülgür Gökhan oyların yüzde 55'ini alarak Belediye Başkanı seçildi.
Çanakkale Belediye Başkanı ve CHP Belediye Başkan adayı Ülgür Gökhan, yüzde 55 oy oranıyla Belediye Başkanı seçildi. Sandıkların açılmasıyla birlikte, partililer parti lokalinde kurulan sinevizyonda oy sayılarını takip etti. Oy farkı açıldıkça lokalin önündeki kalabalık da arttı. Son olarak lokale Ülgür Gökhan geldi. Ve bir teşekür konuşması yaptı.

Gökhan, "Sevgili Çanakkaleliler zaferimiz kutlu olsun. Bu başarı özgürlüğe inananların, barışa inananların, kardeşliğe inananların zaferidir. Bunu siz başardınız. Tebrik ediyorum hepinizi. Ne kadar sevinseniz, coşsanız hakkınız. Uzun bir seçim süreci geçirdik. Çok engeller aştık, çok lanetli işlerle uğraştık. Hepiniz üzüldünüz, kahroldunuz biliyorum ama ben söylemiştim. Zaferle çıkacağız demiştim. Öyle de oldu" dedi.

Konuşmanın ardından, partililer arabalarla konvoy yaparak tur attı.


Çanakkale geçilmez, geçilemez!..

"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
ve bir orman gibi kardeşçesine,
bu hasret bizim..."
Nâzım HİKMET

(Diğer bazı illerimiz için 30 Mart 2014 seçimlerini bir atasözü ile geğerlendirmek gerekirse; Alışmış kudurmuştan beterdir.)

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger