14 Nisan 2014 Pazartesi

Bozcaada Şarap Tadım Günleri 2014

10. Bozcaada Şarap Tadım Günleri
10. Bozcaada Şarap Tadım GünleriBozcaada Şarap Tadım Günleri 2014'den itibaren uluslararası düzeyde yapılması planlanmaktadır.

Bozcaada şaraplarıyla Türkiye'nin şaraplarıyla ünlü önemli bir üretim bölgesidir. Her yıl Haziran ayının 3. Haftasının son 4 gününe yayılan şarap tadım günleri, Ada'daki 4 şarap üreticisi firmanın (Talay, Çamlıbağ, Ataol, Gülerada) ortaklığında gerçekleştirilmektedir.

Şarap tadım turları, profesyonel tadımlar, şarap fabrikası gezileri, bağ gezileri ve akşamları canlı müzik dinletilerinin eşlik ettiği bir festivaldir.

Ada şaraplarının deneyimlendiği, söyleşi, workshop gibi farklı etkinliklerle de renklendirilen festivalin, 2014'den itibaren uluslararası düzeyde yapılması planlanmaktadır.

Ayrıca aynı dönemde diğer şarap firmaları Corvus ve Amadeus da bağ gezileri ve tadım etkinlikleri düzenlemekte amatör ve profesyonel şarap meraklılarını ağırlamaktadır.

Google'da ara: Bozcaada Şarap Tadım Günleri

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger