16 Ağustos 2016 Salı

Google'dan yeni işletim sistemi: Fuchsia

Google Yeni İşletim Sistemi geliştiriyor...
Google, Fuchsia adını verdiği yeni bir açık kaynak kodlu işletim sistemi geliştiriyor. Bu işletim sisteminin geniş bir kullanım alanı olacak. Bu alan o kadar geniş ki işletim sistemi Internet of Things cihazlarından telefonlara hatta bilgisayarlara kadar kullanılabilecek.

Fuchsia bünyesinde barındırdığı kernelin yanı sıra kullanıcı modları ve güvenlik özellikleriyle gelişmiş bir işletim sistemi özellikleri taşıyor. Sistem ARM ya da 64-bit Intel bilgisayarlar da yüksek grafik destekliyor.

İşletim sisteminin kalbinde teknoloji devinin geliştirdiği Dart programlama dili yatıyor. Fuchsia bir bilgisayarda ya da sanal makine de çalışabilecek. Travis Geiselbrecht yakında Raspberry Pi 3 desteğinin de geleceğini açıkladı.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger