9 Haziran 2011 Perşembe

Çanakkale Belediyesi'nden Öğrencilere Mezuniyet Hediyesi

2010-2011 eğitim – öğretim yılı mezuniyet töreninde Çanakkale Belediyesi organize ettiği konserler ile öğrencilere mezuniyet hediyesi sunuyor.
İlköğretim ve ortaöğretim okullarının bu yıl 14-15 haziran 2011 tarihlerinde 18 mart stadyumu'nda gerçekleştireceği 2010-2011 eğitim – öğretim yılı mezuniyet töreninde Çanakkale belediyesi organize ettiği konserler ile öğrencilere mezuniyet hediyesi sunuyor.

14 Haziran 2011 Salı günü gerçekleştirilecek olan İlköğretim okulları mezuniyet töreninde "Grup 84" isimli rock müzik grubu öğrenciler ile buluşurken, 15 Haziran 2011 Çarşamba günü Ortaöğretim okulları mezuniyet törenine Ogün Sanlısoy damgasını vuracak.

14 -15 Haziran tarihlerinde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organizasyonu gerçekleştirilecek olan her iki mezuniyet töreni de 19:00-22:00 saatleri arasında tören programı ile başlayarak, Çanakkale Belediyesi'nin organize ettiği konserler ile devam edecek.

Çanakkale Belediyesi'nin öğrencilere mezuniyet hediyesi olarak organize ettiği konserlere kentlide katılım sağlayabilecek.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger