Hızlı olmaya çalışıyoruz
ING Bank Bilgi Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Sivri ise banka müşterilerinin her alanda kesintisiz bilgi almak istediğini söyleyerek, eskiden ana kanal olarak şubelerin göründüğü şimdi ise sosyal ağlarında bir ana kanal haline dönüşmeye başladığını söyledi. Sivri, özellikle Twitter’da müşteriyle büyük bir etkileşimin olduğunu belirterek, burada bankayla ilgili bir twit atıldığında ona hızlı bir şekilde yanıt verebilmek için otomatik sistem üzerinde çalıştıklarını söyledi. Genişbant internetle birlikte banka çalışanlarının da daha mobil olduğunu anlatan Sivri, “Şube müdürlerimizin oda da oturmasını bile istemiyoruz. Böyle bir teknoloji varken onlarda rahatlıkla şube içinde dolaşabiliyor” dedi.
Facebook şubesi açıldı
Denizbank Bilgi Teknolojileri ve Destek Operasyonları Genel Müdür Yardımcısı Dilek Duman, Dünyada ilk kez Denizbank’ın Facebook şubesi açtığını hatırlatarak, her müşterinin işlem yaparken farklı bir beklentisi olduğunu belirtti. “Kimisi için hız, kimisi için kalite, bazıları için kolaylık önemli” diyen Duman, “Türk bankaları dünyada bilgi teknolojilerini kullanmak konusunda kesinlikle öncü” yorumunu yaptı.
700 bin mobil kullanıcı var
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, teknolojik gelişmelere bağlı olarak önümüzdeki dönemde para ve kredi kartı gibi fiziksel araçların ortadan kalkacağına dikkat çekerek, “Kayıtlı 19 milyon internet abonesi var. Bunların 8 milyonu aktif kullanıcı. Mobil bankacılıkta ise 700 bin kullanıcı var. Özellikle mobilde gidilecek daha çok yol olduğunu düşünüyoruz. Finans sektörü şubelerin dışında artık 7-24 Türkiye’nin her yerinden ulaşılabilir hale geldi” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder