İlk olarak belirtilmesi gereken nokta şu an için ücretsiz olan kullanımlarda, hazırlanmış olan oynatma listelerine erişmenin mümkün olacağı. Yani, ücretsiz kullanımlarda oynatma listesi oluşturmak mümkün olmayacak. Bu kullanımlarda da Google'ın başlıca gelir modeli olan özelleştirilmiş reklamlar ön plana çıkacak. Ancak yapılan açıklamada en dikkat çeken nokta ise reklamların kullanıcı deneyimine etkisi.
Teknoloji devinin yaptığı açıklamada; ücretsiz müzik servisini kullanan kullanıcıların, saat başı sadece 6 adet reklam geçmesine imkan sağlanacağı belirtildi. Yani bir kullanıcı bir saat içerisinde 6 farklı reklamı geçtikten sonra, reklamları izlemek zorunda kalmayacak.
Play Music servisi 30 Haziran tarihinde resmi olarak yayına başlayacak.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder