10 Nisan 2011 Pazar

Bugüne dair... yalnızca beni ilgilendirir...

Çok şey var içimde yazmak, anlatmak hatta ağlayabilmek istediğim ama olmuyor bilmediğim tanımadığım hiç görmediğim bir insan için... olmuyor işte kelimeler sözcükler hatta o iki hece... yapamıyorum galiba en iyisi susmak, içine atmak ve bugüne kadar nasıl yaşadıysam yine öyle devam etmek... Sanki konuşursam yazarsam herşey deşifre olacak. Sadece şunu çok iyi biliyorum ki; on nisanı sevmiyorum o almış benden onu... ben bir babayla yaşamak nedir bilmiyorum çünkü ben onu hiç tanımadım o da beni. Umarım bir yerlerden izliyor ve hissediyordur çaresizliğimi...

Duygularımı bu şarkı o kadar iyi anlatıyor ki... Daha fazla söze gerek yok...
bebekler ölene ağlayamazki
gitme baba diye yalvarmazki
çocuklar babayı unutamazki
dönülmez gidişin böylemi baba

bir mezarın taşına işte baban dediler
ağladım elime hep resmini verdiler
sordum çaresini dönmez artık dediler
dönülmez gidişin böylemi baba

seslensem sesimi duyamasınki
ay geçer yıl geçer uyanmazsınki
muhtacım elimi tutamasınki
dönülmez gidişin böylemi baba
emrah

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger