15 Haziran 2011 Çarşamba

Beni Anlayamadın

Sen beni hiç anlayamadın, aslında. Ben niye bu kadar çabaladım ki bilmem. Sen farklıydın ben çok farklı. Artık anlatmaya uğraşmıyorum, yoruldum! Anlamıyacağını biliyorum. Tabi herkes senin gibi düşünmez ki. Ben ilk burda yanıldım, o da benim gibi düşünür sandım. Artık kimseyle birşeyleri anlatmam!...
Beni Anlayamadın
Gönülden bir aşktı senden istedigim
Bana dünyalari ver demedim ki
SIcak bir bakısın yeterdi bana
Yoluma cicekler ser demedim ki
Aşkından baska sey istemedim ki
Aşkından baska sey ver demedim ki

Olmadı hiç şansım sevdadan yana
Haydi git bir tek soz soyletme bana
Ben seven kalbimi verdimse sana
Alıp ta yerlere vur demedim ki
Aşkından baska sey istemedim ki
Aşkından baska sey ver demedim ki

ne beni ne aski anlayamadin
omrunu omrume baglayamadin
sana yar olani taniyamadin
bana hayatini ver demedim ki
askindan baska sey istemedim ki
askindan baska sey ver demedim ki

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

 
web ve teknoloji dünyasında olup bitenlerle ilgili kendi halinde bağımsız bir blog. Powered by Blogger